Magic Arena: Μια εμπειρία γεμάτη Υπομονή

Περίπου τον Νοέμβριο του 17’ μπήκε το Magic: Arena στην «ζωή» μου , και λέω στην «ζωή» μου γιατί δεν μπορούσα να παίξω όσο συστηματικά ήθελα, όποτε μπήκε και δεν μπήκε (σα δεν ντρέπεστε, τι ειναι αυτά που σκέφτεστε).

Δηλαδή: για να ξηγηθώ, έχω έναν υπολογιστή ο όποιος δεν έχει Windows, καλός ή κακός, να με συγχωρείτε αλλά είναι το χειρότερο λειτουργικό σύστημα στον γαλαξία! Έτσι λοιπόν κατέβασα ένα Virtual Machine. Ώπα, τι είναι τούτο ρε Μάνθο; Θα μου πείτε τώρα. Μέσες-άκρες, είναι ένας τρόπος να έχεις Windows χωρίς να έχεις Windows, γιατί αν βάλεις windows έχεις και προβλήματα. Έπαιζα χαλαρά, έβραζε το PC, γιατί ήταν και Closed Beta και δεν είχε κάστανο optimization το παιχνίδι, μέχρι που βαρέθηκα, έτσι λοιπόν γύρισα στο χαρτοπαίγνιο, παλιό, καλό και αγαπημένο.

Περίπου λοιπόν κανέναν μήνα πριν με πιάνει μια λόξα να ξαναπαίξω, ίδια διαδικασία, virtual machine, μπλα, μπλά, μπλά…ε και για να μην σας τα πολυλογώ το παιχνίδι ΔΕΝ ΕΠΑΙΖΕ (δηλ. έπαιζε αλλά κολλούσε άπειρα)… μπορεί και να έβριζα ίσα με κανένα μισάωρο, μέχρι που ηρέμησα, δεξί κλίκ, Move to Trash.

mage-magic

 

Τελικά φτάνουμε στο σήμερα που γράφω εδώ στο μαραφέτι, έχω «κατασχέσει» το Windows λάπτοπ της μητέρας μου και λιώνω…με τις ώρες…χωρίς τύψεις… και έχω καταλάβει το εξής: ότι το παιχνίδι είναι σε Beta και δεν πρέπει να παραπονιέμαι. Ναι καλά, εγώ θα παραπονιέμαι κύριε πρόεδρε γιατί θέλω να παίξω χωρίς crash κάθε δύο ώρες gameplay, ζητάω πολλά; Α, ναι ε; Άντε καλά…

Φτάνει όμως με τα «άσχημα» του παιχνιδιού, ώρα για τα καλά.

Στην πραγματικότητα το παιχνίδι είναι πολύ καλό. Έχει φανταστική μηχανή κανόνων, η όποια μπορεί να έχει κάποια ζουζούνια (επίσης γνωστά και ως: Bugs) αλλά δεν χάθηκε και ο κόσμος. Έχει αρκετά γρήγορο gameplay και με πολύ εντυπωσιακά animation, και τέλος είναι Magic, δηλαδή το πρώτο παιχνίδι με συλλεκτικές κάρτες (έβαλα και link για τους άπιστους της παρέας), επομένως αυτομάτως είναι ΤΕ-ΛΕΙ-Ο! ή απλά είμαι fan boy και δεν πρέπει να με ακούτε.

Την έχω πατήσει αρκετές φορές μέχρι τώρα με το Mana και τις Land που πρέπει να γυρίσω στα πλάγια, αλλά αυτό κυρίως γιατί ξεχνάω ότι το αυτόματο δεν είναι και πολύ έξυπνο (ακόμα). Μπορείς εύκολα να το γυρίσεις στο full control απλά έχετε υπόψιν σας ότι είναι πιο αργό το gameplay έτσι στους πρώτους γύρους.

Επειδή είχα παίξει και πιο παλιά έχω μαζέψει αρκετό πράμα από κάρτες, και δεν έχει γίνει κανένα wipe προς το παρόν, πέρα από το πρώτο τότε μετά NDA Drop νομίζω. Αλλά τώρα παίζω με το deck μου και δοκιμάζω (δυστυχώς χωρίς sideboard), κυρίως παίζω Free Play Constructed για τα quest και αν θέλω να δοκιμάσω πιο σοβαρά πάω και στο Quick Constructed και δίνω 500 gold. που μέχρι τώρα δεν τα έχω χάσει.

Σημειώνω εδώ τα θετικά / Αρνητικά:

Θετικά:

  • Εύκολος χειρισμός και με καλό tutorial στην αρχή (πλέον)
  • Καλό για καινούργιους και προχωρημένους παίχτες
  • Γρήγορο παιχνίδι (αν είσαι control κρατάει και 40λεπτό)
  • Όμορφα γραφικά

Αρνητικά:

  • Κολλάει μερικές φορές, μπορεί να είναι λόγω υπολογιστή
  • Το UI (User Interface – μενου, κουμπιά κλπ.) του είναι λίγο περίεργο στην αρχή, μέχρι να το συνηθήσεις
  • Αργό όσoν αφορά την συλλογή για να μπορείς να ανταγωνιστείς κάπως.

Η λίστα που παίζω είναι απο κάτω (στο περίπου γιατί μου λείπουν δύο με τρία πράγματα ακόμα τα οποία θέλει λίγη υπομονή να τα μαζέψεις (rare/mythic wildcards)

 

Esper-Control

Αν λοιπόν σας βρω εντός του παιχνιδιού ετοιμαστείτε να παίξουμε τρελές μπάτσες, δηλαδή εσείς θα προσπαθείτε και εγώ θα κοντρολλάρω. Μέχρι την επόμενη φορά, σας ευχαριστώ για τον χρόνο σας και ελπίζω να σας άρεσε το περιεχόμενο.

 

Ολες οι φωτογραφίες δεν ανήκουν σε εμένα, ανήκουν στην Wizards of the Coast. Δεν έχω καμία σχέση με την εταιρία κάθε αυτού, ούτε με το περιεχόμενο.

 

Σχολιάστε

Ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για την εξάλειψη των ανεπιθύμητων σχολίων. Μάθετε πως επεξεργάζονται τα δεδομένα των σχολίων σας.